2020. április 29., szerda

Kisállat ketrec/kalitka felszereléssel - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladóvá vált a képeken látható ketrecem, a szürke emelettel együtt.
Adok mellé egy cserépházikót és egy törpehörcsögnek megfelelő (17 cm-es) running discet, etetőt, itatót.
A ketrecet én is használtam vettem, tálcáján rágásnyomok találhatók (már én is így vettem, csincsillák laktak benne) forgács nem hullik ki rajta! Az ajtónál hiányos a rács, ezt egy lambérialappal pótoltam. Tálcája erős és masszív, nem olyan, mint a mai ketreceknek!
Nagyon jól be lehet rendezni és nagy ajtaja van. Az utolsó 3 képet ezért tettem fel, mintának, ötletnek.
Tudok mellé adni egy 20 cm-es Trixie Hypno (szürke-fekete színű) mókuskereket is + 1500 Ft-ért. A kerék hibátlan állapotú, de kérésre erről is teszek fel képet.
Egy törpehörcsög számára megfelelő lakhely lehet, aranyhörcsögnek nagyobbat javasolnék.
Mérete kb. 60 x 40 x 40 cm
Rácstávolság: 1 cm
Személyes átvétel Veszprémben. Sajnos postázni nem tudom.
Termékeim kizárólag az ingyen feltöltés alkalmából kerültek meghirdetésre, tehát nem lesznek újraindítva.
Nézd meg a többi termékemet is:  HohenembsWien

Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2020-04-29 14:10 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése