2016. január 31., vasárnap

JP-Moto YB7L-B2 12V / 8Ah - új, 9 hónap garancia - Jelenlegi ára: 5 490 Ft

Eladóvá vált nemrég vásárolt JP-Moto YB7L-B2 típusú motorakksim!
Garanciális csereként kaptam, mert az előző tönkrement, viszont időközben már vásároltam egy másikat, így ez feleslegessé vált. 2014. november 29-én vettem át, így ettől a dátumtól kezdve él a 9 hónap garancia (a termékfeltöltésnél csak 6 hónapot tudtam megadni). Motorban nem volt, egyszer feltöltöttem a biztonság kedvéért (szakszerűen, 100mA-es töltőárammal, nem autós töltővel küldtem bele az ampereket! ), és eltettem fagymentes helyre.
12V-os, kapacitása 8Ah, így önindítós motorokba is bátran használható!
Ez egy savas akksi, így postán nem küldöm, ellenben Nagykanizsa - Zalaegerszeg vonalon személyes átvétel is megoldható. Az akksi helyileg Hahóton található.

Jelenlegi ára: 5 490 Ft
Az aukció vége: 2016-02-21 14:08 . JP-Moto YB7L-B2 12V / 8Ah - új, 9 hónap garancia - Jelenlegi ára: 5 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése