2019. július 28., vasárnap

Kisállat ketrec/kalitka felszereléssel - Jelenlegi ára: 5 500 Ft


Eladóvá vált a képeken látható ketrecem, a szürke emelettel együtt és egy cserépházikót, egy törehörcsögnek megfelelő (17 cm-es) runngin discet, etetőt, itatót adok hozzá. A ketrecet én is használtam vettem, tálcáján rágásnyomok találhatók, már én is így vettem (forgács nem hullik ki rajta! ). Az ajtónál hiányos a rács, ezt egy lambérialappal pótoltam. Tálcája erős és masszív, nem olyan, mint a mai ketreceknek! Nagyon jól be lehet rendezni és nagy ajtaja van. Az utolsó 3 képet ezért tettem fel, mintának.
Egy törpehörcsög számára megfelelő lakhely lehet, aranyhörcsögnek nagyobbat javasolnék.
Mérete kb. 60 x 40 x 40 cm 
Rácstávolság: 1 cm
Nézd meg a többi termékemet is:  HohenembsWien
Személyes átvétel Veszprémben, szállításban nem tudok segíteni.
Termékeim kizárólag az ingyen feltöltés alkalmából kerültek meghirdetésre, tehát nem lesznek újraindítva.


Jelenlegi ára: 5 500 Ft
Az aukció vége: 2019-08-18 20:30 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése