2017. szeptember 30., szombat

AiWatch C1 okosóra smartwatch vízálló IP67 Iphone, Android kompatibilis - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Könnyű, kényelmes okosóra sok praktikus funkcióval eladó. Minden infó a fényképeken, illetve a neten megtalálható. (A szöveges képeket elforgatta a vatera, nem tudtanóm visszaforgatni. Bocs. )
iOS 7. 0 vagy későbbi, android 4. 4. 4 vagy későbbi verziókkal is kompatibilis.
Amiért én vettem:
vízálló, telefonhívásra, fogadásra alkalmas, szép design.
Amiért eladom:
van már egy klasszikus kinézetű okosórám, amit mindennapokban, munka közben jobban ki tudok használni. Ha többet sportolnék valószínűleg a C1-et tartottam volna meg.
2x viseltem, próbálgattam. Újszerű, karcmentes.

Jelenlegi ára: 25 000 Ft
Az aukció vége: 2017-10-21 01:19 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése